פרסום ברשתות חברתיות

“הסוד להשיג תוצאות ברשתות חברתיות הוא לחשוב כמו המשתמש, ולא כמו מפרסם

Mari Smith

“רועי והצוות פשוט מדהימים, השירות והמחשבה על הלקוח תמיד בראש סדר העדיפויות, והביצועים רק הולכים ומשתפרים, אני בהחלט ממליץ לכל אחד ללמוד מהם מהו שיווק דיגיטלי”

רועי ירימי | בעלים

שירותי פרסום ברשתות חברתיות

רשתות חברתיות הן הדבר החם ביותר באינרטנט. עם למעלה מ 2 מיליארד משתמשים חודשיים בפייסבוק, ולמעלה ממיליארד משתמשים חודשיים באינסטגרם, הרשתות החברתיות הן אחד מערוצי השיווק היעילים ביותר. יכולת פילוח הקהל ברשתות חברתיות היא הטובה ביותר ומאפשרת לדייק את הפרסום לפרופיל המשתמש באופן היעיל ביותר מבין פלטפורמות הפרסום הקיימות בעולם.

מבין לקוחותינו

הגישה שלנו לפרסום ברשתות חברתיות

בכדי להצליח בפרסום ברשתות החברתיות נדרשת עבודה יסודית בהבנת מסע הלקוח, משפך המכירות, ופרופיל לקוח.
הפרסום ברשתות חברתיות מורכב מיצירתיות, קריאייטיב, גרפיקה, פילוח קהלים, ביצוע AB TESTING למודעות, ומעקב ואופטימיזציה לכל אורך הדרך.

שלב #1
שלב #2
שלב #3
שלב #4
שלב #5
הבנת העסק
השלב הראשון בתהליך הוא ניתוח העסק שלכם על כל משתניו. אחוז רווחיות, מגוון מוצרים, תשתית לוגיסטית, מתחרים, תחרות בזירות הדיגיטל השונות, והפוטנציאל לפרסום ברשתות החבריות
מחקר קהלים
בשלב זה אנחנו מחפשים ומרכיבים את הקהלים הרלוונטיים אליהם נכוון את הפרסום ברשתות החברתיות, ואת הפלטפורמה המתאימה ביותר לפרסום
משפך מכירות
בשלב זה אנחנו נתכנן את משפך המכירות, חלוקת תקציב בין הקמפיינים השונים, ובנית תוכנית ארוכת טווח ע"פ לוח גנט של ימי וחגי השנה
קריאייטיב וגרפיקה
בשלב זה אנחנו יוצרים את מה שהלקוח רוצה לראות. קריאייטיב וגרפיקה קולעת הם מרכיבים חשובים לא פחות בתהליך, ואנחנו שמים דגש על יצירה מעניינת וחדשנית
מעקב ואופטימיזציה
על מנת לנצל את התקציב בצורה המירבית ולהפיק מקסימום רווחים, אנחנו מבצעים אופטימזציה באופן שוטף ולעיתים אף מספר פעמים ביום, וזאת על להבטיח שההשקעה שלכם תשתלם

ערוצי פרסום ברשתות חברתית

יש מגוון פלטפורמות פרסום ברשתות החבריות, החל מהמוכרות ביותר כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, ועד לפלטפורמות בעלות נישה ייחודית כגון פינטרסט, לינקדאין, סנאפצ’ט, טיקוק, ועוד

בשל העובדה כי את מרבית הרשתות החברתיות מאפיינים סוגי קהלים שונים, מתאפשר לנו למקד את הפרסום שלנו לקהל שלנו בהתאם לרשתות החבריות בהן הוא משתמש. עובדה זו הוכיחה את עצמה כיעילה מאוד ביכולת פילוח קהלים לפרסום והשגת תוצאות טובות ביותר.

פילוח פרסום לפי קהל מדויק

רשתות חברתיות מאפשרות לנו את היכולת למקד את הפרסום על פי מיקום, גיל, מין, תחביבים, הכנסה, ועוד מאפיינים רבים. בעזרת עבודת מחקר אנו נרכיב את פרופיל הלקוח שלכם ונצליח להגיע למקסימום תוצאות עם קמפיינים ממוקדים על פי פרופיל הלקוח

מין

סטטוס מערכת יחסים

תחומי לימודים

התנהגות רכישה

תחביבים ותחומי עניין

יעדי טיול

מקום מגורים

מצב פיננסי

קריאייטיב ועיצוב מודעות

אנחנו ממש, אבל ממש שונאים מודעות מכוערות. מודעות מכוערות מעניקות לתעשייה שלנו שם רע, וגרוע מכך, הם מכבות את הלקוחות לפני שהם אפילו נוחתים באתר שלך.  פרסום ברשתות חברתיות מבוסס על מה שהעין רואה וההרגשה שהפרסומת מייצרת אצל הצופה. אנחנו אוהבים יצרתיות שמשלבת קריאייטיב וגרפיקה ברמה גבוהה ואשר יספקו את ההצלחה !

המתכון שלנו למדיה חברתית

בין אם תקציב הפרסום ברשת המדיה החברית שלך מוקדש לפייסבוק, או שהוקצה לרשתות אחרות ברשת המדיה החברתית, אנו נספק לך שירותי פרסום ברמה הגבוהה ביותר תוך כדי הקפדה על מקסימום תוצאות ומקסימום רווחים לכסף שאתה משקיע