
רועי ירימי | בעלים
שירותי פרסום ברשתות חברתיות






מבין לקוחותינו
הגישה שלנו לפרסום ברשתות חברתיות
בכדי להצליח בפרסום ברשתות החברתיות נדרשת עבודה יסודית בהבנת מסע הלקוח, משפך המכירות, ופרופיל לקוח.
הפרסום ברשתות חברתיות מורכב מיצירתיות, קריאייטיב, גרפיקה, פילוח קהלים, ביצוע AB TESTING למודעות, ומעקב ואופטימיזציה לכל אורך הדרך.
הבנת העסק
מחקר קהלים
משפך מכירות
קריאייטיב וגרפיקה
מעקב ואופטימיזציה
ערוצי פרסום ברשתות חברתית
יש מגוון פלטפורמות פרסום ברשתות החבריות, החל מהמוכרות ביותר כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, ועד לפלטפורמות בעלות נישה ייחודית כגון פינטרסט, לינקדאין, סנאפצ’ט, טיקוק, ועוד
בשל העובדה כי את מרבית הרשתות החברתיות מאפיינים סוגי קהלים שונים, מתאפשר לנו למקד את הפרסום שלנו לקהל שלנו בהתאם לרשתות החבריות בהן הוא משתמש. עובדה זו הוכיחה את עצמה כיעילה מאוד ביכולת פילוח קהלים לפרסום והשגת תוצאות טובות ביותר.
- בישראל רשומים כ 6 מיליון משתמשים בפייסבוק, ובעולם כ 2.5 מיליארד רשומים
- חלוקת המשתמשים בפייסבוק ישראל היא 53% גברים, 47% נשים
- חלקות המשתמשים בישראל היא 30% בגילאי 25-34, 24% בגילאי 18-24 , ו 19% בגילאי 35-44
- משתמש ממוצע נכנס לפייסבוק 8 פעמים בכל יום
- הקהל המדויק ביותר לטירגוט ברשת באינטרנט
- פייסבוק מאפשר מגוון רחה של קמפיינים לכל שלב במשפך המכירות

- בישראל רשומים כ 3.5 מיליון משתמש באינסטגרם, ובעולם למעלה ממיליארד משתמשים
- 65% מכלל המשתמשים באינסטגרם הם מתחת לגיל 35
- אחוז השימוש באינסטגרם בקרב בני נוער הוא 72%
- ממוצע שהייה של משתמש אינסטגרם הוא 53 דקות ביום
- 33% מהסטוריז הכי נצפים הם של עסקים
- הכנסות חברת אינסטגרם בשנת 2019 היו 20 מיליארד דולר

- בישראל יש למעלה מ 3.5 מיליון משתמשים ביוטיוב
- האתר השלישי בכמות החשיפות בישראל אחרי גוגל ופייסבוק
- צפייה במשך יותר מה 30 שניות של סרטון מודעה מגדיל פי 23 את הסיכוי שהמשתמש ירכוש מהמפרסם
- עסקים מדווחים על עלייה של 20% בתנועה לאחר השקת קמפיין ביוטיוב
- 33% מהסטוריז הכי נצפים הם של עסקים
- 51% מהמשתמים מבקרים באתר פעם ביום
- בישראל יש כ 1.5 מיליון משתמשים בלינקדאין, בעולם כ 650 מיליון משתמשים
- 45% מהמשתמשים בישראל הם בגילאי 25-34
- 40% מהמשתמשים נכנסים לפחות פעם ביום
- למעלה מ 90 מיליון חברי לינקדאין הם בכירים מקבלי החלטות
- 17 דקות בחודש זהו הזמן שמשתמש ממוצע משקיע בלינקדאין מדי חודש
- לינקדאין היא פלטפורמה מצוינת ליצירת קשרים עסקיים
פילוח פרסום לפי קהל מדויק

מין

סטטוס מערכת יחסים

תחומי לימודים

התנהגות רכישה

תחביבים ותחומי עניין

יעדי טיול

מקום מגורים

מצב פיננסי
קריאייטיב ועיצוב מודעות
אנחנו ממש, אבל ממש שונאים מודעות מכוערות. מודעות מכוערות מעניקות לתעשייה שלנו שם רע, וגרוע מכך, הם מכבות את הלקוחות לפני שהם אפילו נוחתים באתר שלך. פרסום ברשתות חברתיות מבוסס על מה שהעין רואה וההרגשה שהפרסומת מייצרת אצל הצופה. אנחנו אוהבים יצרתיות שמשלבת קריאייטיב וגרפיקה ברמה גבוהה ואשר יספקו את ההצלחה !
המתכון שלנו למדיה חברתית
בין אם תקציב הפרסום ברשת המדיה החברית שלך מוקדש לפייסבוק, או שהוקצה לרשתות אחרות ברשת המדיה החברתית, אנו נספק לך שירותי פרסום ברמה הגבוהה ביותר תוך כדי הקפדה על מקסימום תוצאות ומקסימום רווחים לכסף שאתה משקיע
בנית פרופיל הלקוח תעזור לנו לבצע פרסום ממוקד עם מקסימום תוצאות. אנחנו רוצים לדעת את מירב הפרטים אודות הלקוחות שלכם.
באיזה רשתות חברתיות הם גולשים ? בני כמה הם ? מה התחביבים שלהם ? היכן הם גרים ? מה ההכנסה השנתית שלהם ?
בעזרת נתונים אלו אנו נגבש אסטרטגיות פרסום
רשתות חברתיות משמשות
כפלטפורמות הטובות ביותר לביצוע פרסום רימרקטינג מבוסס על קהלים שביקרו אצלנו בדף או באתר.
ניתן לבצע פרסום ממוקד בהתאם למוצרים אליהם נחשף הלקוח, זמן שהייה שבילה באתר, מוצרים שהוסיף לסל, ועוד.
אנחנו משתמשים במגוון הכלים שמציעות הפלטפורות על מנת לבצע פרסום רימרקט סופר מדויק.
פרסום ברשתות חברתיות מבוסס על קריאייטיב וגרפיקה, אם המודעה לא תמשוך את העין ובנוסף לכך גם תניע לפעולת המשך, יכשל הפרסום.
על מנת להגיע למקסימום תוצאות בפרסום ברשתות חברתיות יש לדעת כיצד לבחור את הקריאייטיב וגרפיקה הנכונים שיניעו את הלקוחות אל השלב הבא במשפך המכירות.
צוות הקריאייטיב וגרפיקה שלנו הוא מהטובים בארץ עם ניסיון של שנים בתחום ויצירה של עשרות אלפי מודעות.
לכל אורך הדרך אנחנו מבצעים אופטימזציה מלאה לקמפיינים. הקמפיינים בנויים בצורה כזו שעל כל הקהלים והמודעות מתבצעות בדיקות A/B testing, ולאור הביצועים ובהתאמה אנחנו מתמקדים על המודעות והקהלים שמגיבים בצורה הטובה ביותר. אנחנו מבצעים אופטימזציה ברזולוציות הכי קטנות שאפשר, למשל אחוז המרה לפי שעות, עלות המרה לפי שעות וימים, אחוז הקלקות, אחוז קפיצה, התנהגות גולש באתר, ועוד