אודות הלקוח
החברה עובדת בפריסה ארצית ומספקת ליווי, יעוץ, והתקנה של מערכות חימום תת רצפתי מכל הסוגים ובעיקר מתמקדת במערכות חימום תת רצפתי באמצעות מים ומשאבות חום.
אודות הלקוח
ישראלבודי הינה החברה המובילה בארץ לממכר תוספי תזונה.
לחברה 10 חנויות בפריסה ארצית, מחלקת יעוץ והכוונה לספורט ותזונה נכונה, ואתר אינטרנט המוביל את התחום בישראל.
לפני התהליך
- 8% אחוז הקלקה ממוצע
- 18 ש"ח עלות ממוצעת לקליק
- 100 ש"ח עלות להמרה
- 300 ש"ח עלות CPM
- 0 מילות מפתח בניקוד 10/0
- ממוצע של 20,000 חשיפות בתקציב נתון
הצבת המטרות
את חברת ספקרום קיבלנו עם פעילות דיגיטלית בפלטפורמת גוגל בלבד, הפעילות הייתה לא ממוקדת ועם מגוון מצומצם של מילות מפתח. המטרה הייתה להרחיב את הפעילות הדיגיטלית לפלטפורמות נוספות ולהוזיל את העלויות לליד.
אסטרטגית הפרסום
על מנת להרחיב את הפעילות הדיגיטלית ולהוריד את עלויות הלידים פעלנו בשילוב של קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל, ושיווק ברשתות החברתיות. המתכון עבד בצורה כזו שאת מירב התקציב הפנינו לקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל, וברשתות החברתיות עשינו שימוש לצורך רימרקט.
אתגרים
ישנה תחרות קשה ביותר בענף החימום תת רצפתי בזירה הדיגילית. מירב המתחרים בענף משקיעים מאמצים וכסף בקידום האורגני ובפרסום הממומן בגוגל, עובדה שמייקרת את עלויות הקליקים בפרסום ממומן, ומקשה על היכולת להגיע למקומות ראשונים בקידום האורגני.
אחרי התהליך
- 75%
לאחר התהליך עלות לקליק ירדה ל 14 ש"ח, דבר המייצר חיסכון של 75%
+ 50%
העמדנו את אחוז ההקלקה על 12%, מה שמייצג עליה של 50%
- 70%
עלות להמרה ירדה ל 30 ש"ח, ירידה של 70% בעלות להמרה
+ 300%
כמות החשיפות לתקציב נתון עלתה ל 60,000 המשמעות היא עליה של 300%
- 1000%
CPM עלות של 30 ש"ח ל
+ 1000%
למעלה מ 10 מילות מפתח בניקוד 10