רימרקט ממוקד

“שיווק טוב גורם למפרסם להראות חכם, שיווק מצוין גורם ללקוח להרגיש חכם

Joe Chernov

“הלידים לא מפסיקים להגיע, הצעד החכם ביותר שעשינו במהלך החיים הדיגיטליים של העסק, זה לבחור בטוליקה”

בנימין עמראן | בעלים

פרסום רימרקט ממוקד

קמפיינים רימרקט מבוססים באופן בלעדי על דיוק מודעות על פי נתוני קהלים שנאספו.
אנחנו מפלחים את הקהלים שביקרו באתר, ואילו מהם בעלי פוטנציאל להשלים רכישה או להצטרף לשירותים שאתה מספק, ולהפוך ללקוחות קבועים. פרסום רימרקט מתבצע בכל הפלטפורמות הקיימות, אך יש דגש רב על קמפיינים בדואר אלקטרוני, וואטסטפ, ו סמס.

מבין לקוחותינו

הגישה שלנו לפרסום רימרקט

הצלחה של קמפיין רימרקט תביא למקסימום אחוזי המרה ביחס לכל שאר שיטות השיווק. על מנת לבצע קמפיינים רימרקט בצורה האולטימטיבית יש ראשית לאסוף נתונים אודות הלקוחות אליהם מכוון הרימרקט, ומה הם ערוצי הפרסום עם סיכויי ההצלחה להמרה הגבוהים ביותר

שלב #1
שלב #2
שלב #3
שלב #4
אפיון הקמפיין
בשלב זה אנו נבנה את אסטרטגית הפרסום, בחירת קהלים, מוצרים, קריאייטיב, ותקציבים
ביצוע הקריאייטיב
חלק מהותי בקמפיינים רימרקט הוא הקריאייטיב, תכנון נכון של גרפיקה וקופי יאפשר להגיע לאחוזי המרה גבוהים ביותר
פלטפורמות ותקציב
בשלב זה נבחר את הפלטפורמות בהן נשתמש לצורך הקמפיינים וחלוקת תקציב מדויקת בין הפלטפורמות
ניתוח ואופטימיזציה
קמפיינים רימרקט דורשים מעקב צמוד וניתוח נתונים מתקדם לצורך הבנת התגובה של הלקוח לקמפיינים וביצוע אופטימיזציה לשיפור הביצועים

המתכון שלנו לרימרקט

ביצוע קמפיינים רימרקט הם בדרך כלל אינו שירות בנפרד, אלא כחלק מהשירות הכולל אותו מקבל הלקוח.

קמפיינים מסוג רימרקט הם שיטה חשובה ביותר לצורך השגת המרות, המתבססת על מידע הנצבר על הלקוח לאורך הזמן והקמפיינים השונים שבוצעו

טכנולוגיות לניהול קמפיינים

חלק מהכלים בהם אנו משתמשים לנצח ולעזור ללקוחותינו בדרך להצלחה הדיגיטלית

המספרים בפרסום רימרקט

90% מהלקוחות  חוו עלייה ברווחיות לאחר שהצוות שלנו ביצע אופטימיזציה לקמפיינים רימרקט.

קמפיינים רימרקט מייצרים אחוז הקלקה גבוה, אחוזי המרה גבוהים, והם הדרך היעילה ביותר להניע לקוחות קיימים לביצוע רכישה.

פרסום רימרקט ממוקד שאנו מספקים יכול להיות שירות בנפרד לחברות שמבצעות קמפיינים עם נותני שירות אחרים, אבל באופן רגיל קמפיינים רימרקט יהיו משולבים ללקוחות שלנו כחלק מחבילת השירות שהם מקבלים.

16%

ממוצע ההמרה בקפיינים רימרקט שאנחנו מבצעים

43%

הגידול הממוצע במכירות בעקבות קמפיין רימרקט

3 מיליון +

סכום המכירות בשקלים שייצרנו ללקוחותינו באמצעות קמפיינים רימרקט

92%

מהלקוחות שלנו מבצעים פרסום רימרקט