A/B TESTING

“תיקח סיכון ותמשיך לבדוק, מה שעובד היום לא יעבוד מחר,
אבל מה שעבוד אתמול אולי יעבוד שוב פעם

Amirta Sahasrabudhe

“ענף הבניה ויזמות הוא ענף קשה מאוד, הרבה כסף והרבה התחייבויות, ובעזרת טוליקה

הצלחנו להגדיל את החשיפה והמודעות של לקוחותינו, ומכרנו דירות בקצב גדול בהרבה מבעבר”

ראובן פנחס | בעלים

A/B TESTING בדיקות

ביצוע בדיקות לדפי נחיתה ומודעות הינו דבר הכרחי בדרך להצלחה.

התנהגות הלקוח מושפעת מהמון פרמטרים, קריאייטיב, גרפיקה, צבעים, חווית גלישה, ועוד. על מנת להגיע למקסימום תוצאות אנחנו חייבים לוודא שכל הפרמטרים מתפקדים בצורה הטובה ביותר לא משנה אם יש לך אתר Ecommerce בו אתה מוכר מוצרים, או סוכנות ביטוח והמטרה היא איסוף לידים, בדיקות AB TESTING הכרחיות לכל עסק וכל מטרה.

שם המשחק זה להרוויח כסף, ובאמצעות בדיקות AB TESTING אנחנו מוודאים שהלקוח ירוויח את המקסימום האפשרי

A/B TESTING הגישה שלנו ל

ביצוע בדיקות AB TESTING דורש ניסיון ומיומנות, אנחנו יודעים מה לבדוק בכל שלב של משפך המכירות.
החל משלב החשיפה ועד לשלב סגירת המכירה. ביצענו אלפי בדיקות, ותמיד ניתן היה לשפר משהו על מנת לקבל תוצאות טובות יותר.
שלב #1
שלב #2
שלב #3
שלב #4
שלב החשיפה
בשלב זה יוקדש חלק מתקציב הפרסום לצורך חשיפה של המותג או המוצר לקהלים אותם מצאנו רלוונטיים. החשיפה תתבצע בפלטפורמות השונות בהתאם לניתוח שהתבצע על הקהלים אליהם נכוון
שלב העלאת עניין
לאחר שהלקוח נחשף על המותג שלנו, אנו נתחיל לעניין אותו בשירותים ומוצרים רלוונטיים בעבורו. בשלב זה נתמקד בפרסום המוצרים והשירותים של המותג.
שלב הרצון
לאחר שהביע עניין במותג שלנו, אנחנו נעורר את הרצון ברכישת המוצרים או השירות ע"י קמפיינים רימרקט ממוקדי מטרה למוצרים או השירותים שהביע בהם עניין
סגירת המכירה
השלב האחרון במשפך השיווק הוא "לסגור" את המכירה. בשלב זה צריך לשים דגש על הנעת הלקוח לסגירת העסקה, דבר המתבצע במגוון ערוצים אפשריים, לדוגמא באתר האינטרנט או בשיחה עם נציג מכירות.

מבין לקוחותינו

על הרווחיות AB TESTING השפעת​

לפי ביצוע AB TESTING :הוצאת 2,000 ש”ח על פרסום ממומן בגוגל אדס, שזכה ל 6,000 חשיפות, וייצר 210 קליקים ו 2 מכירות.תוצאה = הוצאת 2,000 ש”ח והכנסת מכירה אחת.

המשמעות היא שאחוז ההקלה על המודעה ביחס לחשיפות היה 3%, ואחוז המכירות ביחס להקלקות היה 1%. לאחר ביצוע AB TESTING

הוצאת 2,000 ש”ח על פרסום ממומן בגוגל אדס, שזכה ל 6,000 חשיפות, וייצר 420 קליקים ו 8 מכירות. 

תוצאה = הוצאת 2,000 ש”ח והכנסת 8 מכירות.המשמעות היא שאחוז ההקלקה על המודעות גדל ל 6% מכל החשיפות, ואחוז ההמרה גדל ל 2% מסך כל ההקלקות.

איך זה קרה ?

1. חיפשנו דרך לשפר את אחוז ההקלקה ביחס לחשיפה, ע”י טקסטים וקריאייטיב שונה, גרפיקות שונות, קריאות לפעולה שונות, עד שהגענו לנוסחה המוצלחת ביותר שהביאה לעלייה באחוז ההקלקות על המודעה.

2. חיפשנו דרך לשפר את אחוז המכירות ביחס לאחוז ההקלקות ע”י שינויים בחווית המשתמש באתר, צבעים של כפתורי הוסף לעגלה ומעבר לתשלום, הנעה של לקוחות בתוך האתר לסגירת מכירה ע”י פופאפ, וכדומה, וע”י כך הצלחנו לשפר את אחוז ההמרה.

 

1 +

מיליון שקל חסכנו ללקוחותינו בפרסום

5%

שיפור ממוצע באחוז המרה תודות לתהליך

75 +

כמות שנתית ממוצעת לבדיקות  מתקדמות

12%

שיפור ממוצע בשווי המרות

A/B TESTING הגישה שלנו ל

ישנם מספר פרמטרים קריטיים לצורך התקדמות בדירוג המנוע של גוגל. האלגוריתם של גוגל מפותח מאוד ומדמה התנהגות של גולשים אמיתיים. בגוגל הציבו מספר חוקים לצורך התקדמות האתר וככל שהחוקים יתקיימו כך יהיה טוב יותר

ישנם מספר פרמטרים קריטיים לצורך התקדמות בדירוג המנוע של גוגל. האלגוריתם של גוגל מפותח מאוד ומדמה התנהגות של גולשים אמיתיים. בגוגל הציבו מספר חוקים לצורך התקדמות האתר וככל שהחוקים יתקיימו כך יהיה טוב יותר

Skip to content