“עברנו לא מעט חברות פרסום עד שנחתנו בטוליקה, השירות והתוצאות לא משתווים למשהו שהכרנו לפני”
אדם אסרף | בעלים
בנית אסטרטגית שיווק דיגיטלית
על מנת להגיע למקסימום תוצאות במינימום הוצאות, יש לבנות אסטרטגיה שיווק ארוכת טווח עם הצבת יעדים ומטרות לטווח הקצר והרחוק.
בנית אסטרטגית שיווק דיגיטלית דורשת ניסיון במגוון רחב של פלטפורמות וטכנולוגיות, יכולת ביצוע מחקר שוק, והבנה בעולם הפרסום.
ניתוח העסק
בשלב ראשון יש להבין את הצרכים של העסק, את רווחיות המוצרים או השירות, סוג הלקוחות, מתחרים בשוק, מצב העסק ביחס למחירים ולתחרות בשוק, מטרות ושאיפות העסק בטווח הרחוק, ועוד פרמטרים רבים אשר יעזרו לנו בקביעת אסטרטגית השיווק הדיגיטלית
הבנת הקהלים
לכל עסק יש את הקהל הייחודי לו. הקהל יכול להיות רחב (סופרמרקט לצורך הדוגמא) או מצומצם (אספני ציורים לצורך הדוגמא), לכל קהל יש את ההתנהגות האופיינית לו ואת הפלטפורמות העיקריות בהן הוא משתמש. אנו ננתח את אופי הקהל ואת הדרך הטובה ביותר להגיע אליו
קביעת יעדים ומטרות
יעדים ומטרות הם הדבר החשוב ביותר בתהליך בנית האסטרטגיה השיווקית. חשוב לנו לראות תוצאות, ותוצאות נמדדות על ידי השגת מטרות ויעדים, והכי חשוב הגדלת הרווח לעסק
בנית לוחות זמנים
חלק מתהליך בנית אסטרטגית פרסום הוא לבנות לוחות זמנים המתאים למטרות ויעדים שהצבנו. אנו נבנה לוח זמנים לכל שלב בדרך להגשמת המטרות, כולל ביצוע לוח גאנט של קמפיינים ומודעות
מעקב שוטף ואופטימיזציה
מעקב שוטף ואופטימזציה הם חלק הכרחי בהצלחת מימוש האסטרטגיה שבנינו. לא כל דבר עובד בצורה שמתכננים, ועל מנת לשמור על המסלול הנכון בדרך למימוש היעדים ועמידה במטרות יש לעקוב אחר הביצועים של הקמפיינים לאורך כל הדרך
חלוקת תקציב
לאחר הבנת העסק, הקהלים, והפלטפורמות בהן יש לפעול, אנו נרכיב את תקציב הפרסום בשיתוף הלקוח. אנו נקבע את פילוח התקציב בין הפלטפורמות השונות, ואת דרכי הפעולה בכל אחת מהפלטפורמות