“תהליך עבודה יעיל ואפקטיבי עם שירות אישי וקשוב, ומאז שהתחלנו לעבוד עם טוליקה מרוויחים יותר כסף, והתוצאות רק הולכות ומשתפרות”
גיל גרנות | בעלים
היעוד של משפך מכירות
משפך מכירות הוא התהליך שעובר הלקוח ממצב בו הוא לא מודע לקיום המותג/מוצר, ועד לשלב בוא הוא מבצע המרה (רכישה באתר/רישום לשירות).
בכדי שיבצע רכישה, צריך הלקוח לעבור מספר אינטרקציות עם המוצר/מותג, וזו מטרת משפך המכירה. בשלב הראשון חשיפה של הלקוח למוצר, בשלב השני לגרום לו להתעניין, בשלב השלישי לעורר בו את הרצון, והשלב האחרון הוא להצליח לגרום לו לבצע המרה.
התפקיד שלנו הוא לבנות את משפך המכירה בצורה הטובה ביותר בכדי להצליח להניע את הלקוח עד לשלב האחרון במשפך (המרה), תוך כדי הקפדה על עמידה בתקציב.
הגישה שלנו למשפכי מכירה
בנית משפך מכירה הוא תהליך חשוב מאוד בהיבט הכולל של שיווק דיגיטלי. משפך המכירות הוא הלב של השיווק, בתחום הדיגיטל ובאופן כללי.
אסטרטגית פרסום המבוססת על משפך מכירה חכם תהיה אפקטיבית ותניב תשואות ורווחים על ההשקעה.
שלב #1
שלב #2
שלב #3
שלב #4
שלב #5
שלב החשיפה
בשלב זה יוקדש חלק מתקציב הפרסום לצורך חשיפה של המותג או המוצר לקהלים אותם מצאנו רלוונטיים. החשיפה תתבצע בפלטפורמות השונות בהתאם לניתוח שהתבצע על הקהלים אליהם נכוון
שלב העלאת עניין
לאחר שהלקוח נחשף על המותג שלנו, אנו נתחיל לעניין אותו בשירותים ומוצרים רלוונטיים בעבורו. בשלב זה נתמקד בפרסום המוצרים והשירותים של המותג
שלב הרצון
לאחר שהביע עניין במותג שלנו, אנחנו נעורר את הרצון ברכישת המוצרים או השירות ע"י קמפיינים רימרקט ממוקדי מטרה למוצרים או השירותים שהביע בהם עניין
סגירת המכירה
השלב האחרון במשפך השיווק הוא "לסגור" את המכירה. בשלב זה צריך לשים דגש על הנעת הלקוח לסגירת העסקה, דבר המתבצע במגוון ערוצים אפשריים, לדוגמא באתר האינטרנט או בשיחה עם נציג מכירות
מעקב ואופטימיזציה
בכדי להגיע למקסימום רווחיות בפרסום בגוגל ממומן, יש לבצע ואופטימיזציה באופן שוטף, ולעיתים אף מספר פעמים ביום