יקים שטרית | בעלים
שירותי פרסום ממומן בגוגל
פרסום בגוגל ממומן הוא כלי סופר יעיל המאפשר דיוק מקסימלי בפרסום ברשת האינטרנט במגוון של פלטפורמות מובילות.
תודות לעובדה כי יש ביכולתנו למקד מודעות לקהל מבוסס מילות מפתח ספציפיות אנו יכולים להשיג תוצאות מדהימות עם אחוזי המרה גבוהים ביותר.
פרסום בגוגל ממומן מספק פתרון חדש ומהיר לביצוע קמפיינים מוצלחים ומניבים!
סטטיסטיקה לשנת 2019
89%
מהתנועה שמייצרות המודעות בגוגל אדס לא מפסיקה לאחר כיבוי המודעות
85% מהצרכנים משתמשים באינטרנט על מנת למצוא חנויות פיזיות
65%
מסך הקליקים מכילים מילות מפתח הקשורות לרכישה
90%
מכלל הגולשים ברשת נתקלים במודעות של גוגל
33%
מהכנסות פרסום בדיגיטל שייכות לגוגל אדס
98%
מהצרכנים בוחרים לרכוש בעסק שמופיע בעמוד הראשון בדף התוצאות
מבין לקוחותינו
הגישה שלנו לפרסום ממומן בגוגל
הבנת העסק
מחקר רווחיות
מחקר מילים ותקציב
בנית אסטרטגיה
מעקב ואופטימיזציה
המתכון שלנו לפרסום ממומן בגוגל
בכדי להצליח בפרסום בגוגל ממומן צריך לעבוד קשה, החל משלב המחקר ועד לשלב הקמת הקמפיינים ומעקב ואופטימיזציה שוטפים. הדרך להצלחה בפרסום ממומן בגוגל היא שיתוף פעולה מלא מצד הלקוח, ומקסימום דיוק וביצועים מצידינו.
הכל מתחיל במבנה החשבון. אנחנו בונים את החשבון תוך הקפדה על הררכיית קמפיין/קבוצת מודעות/מודעות בצורה המתאימה ביותר למבנה העסק על כל מוצריו.
הדבר מאפשר לנו ביצוע קמפייניים סופר מדויקים, עם מיקוד מודעות ברמת מילת המפתח, וחוזי המרה גבוהים ביותר
על מנת לייצר רווחיות בפרסום ממומן בגוגל אנחנו מתמקדים במילות המפתח הרווחיות ביותר לעסק. אחד מחוקי הבסיס בהצלחת קמפיינים הוא הידיעה איזה מילות מפתח רווחיות ואיזה מפסידות כסף.
החל מהרגע הראשון ולאורך הדרך אנחנו שמים דגש על שימוש במילות מפתח רווחיות ומבצעים אופטימיזציה בהתאם לביצועים לכל מילת מפתח באופן פרטני.
החל מהרגע הראשון, ולאורך כל הדרך, אנחנו מבצעים ניתוח נתונים למילות המפתח אותן אנו מפרסמים.
בעזרת ניתוח נתונים ואופטימיזציה שוטפת, אנחנו מגיעים לתוצאות טובות וריווחיות, וזאת על ידי התמקדות וניתוח הקמפיינים ברמת מילת המפתח.
אנחנו משתמשים באופן שוטף בהרחבות הקיימות בפרסום ממומן בגוגל. אנחנו בוחרים בקפידה את ההרחבות בהתאם לדרישות הקמפיין.
בעזרת הרחבות אלו אנחנו מעלים את יכולת המיקוד של המודעות והדבר מתבטא בחיסכון עלויות ושיפור איכות המודעה, אחוז ההקלקה, ואחוז ההמרה של המודעות.
טכנולוגיות לניהול קמפיינים
חלק מהכלים בהם אנו משתמשים לנצח ולעזור ללקוחותינו בדרך להצלחה הדיגיטלית