“תהליך עבודה יעיל ואפקטיבי עם שירות אישי וקשוב, ומאז שהתחלנו לעבוד עם טוליקה מרוויחים יותר כסף, והתוצאות רק הולכות ומשתפרות”
גיל גרנות | בעלים
קידום אורגני בגוגל ומדוע אתה צריך אותו
קידום אורגני או בשמו באנגלית SEO – Search Engine Optimization היא שיטת קידום בה המטרה היא להציב את האתר שלכם במקומות גבוהים במילות מפתח נבחרות בתוצאות החיפוש בגוגל, בינג, יאהו, ומנועי חיפוש אחרים.
קידום אורגני בגוגל הוא הכלי החזק ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי וחברות גדולות, מותגים, ומובילי תעשייה משקיעים מאמצים ומשאבים רבים לצורך התקדמות אורגנית במנוע החיפוש של גוגל.
מחקרים רבים מראים שאחוז גבוה מהגולשים בכלל לא יעברו לעמוד 2 בתוצאות החיפוש ומכך אפשר להבין את החשיבות של להיות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש.
התוצאות הראשונות מקבלות 70% מהקליקים
בעולם הדיגיטל של היום 5 המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל מקבלים כ 70% מסך הקליקים !
התחרות בעולם הקידום האורגני היא קשה ביותר, ועם כאלו נתונים זה ברור למה. חברות גדולות ומותגים משקיעים הון עתק בקידום האורגני, והם יודעים מה הם עושים.
הקידום האורגני מביא תוצאות שאין שניות להן, הן מבחינת איכות הלידים וקהל ממוקד, והן מבחינת כמות ההמרות ביחס לפלטפורמות אחרות.
קידום אורגני מספק לידים איכותיים
תודות לעובדה כי עבודת הקידום מאפשרת להציג את האתר על פי מילות מפתח נבחרות בדף הראשון בתוצאות החיפוש במנוע של גוגל, אנו נתקבל לידים איכותיים ביותר. מחקרים מראים כי לידים שמגיעים דרך החיפוש האורגני יניבו ממוצע סגירה של 14.7% מסך הלידים.
לידים איכותיים מאפשרים להגדיל את הכנסות העסק בצורה משמעותית, וכאשר הלידים משולבים עם קידום אורגני איכותי = נוסחה מנצחת !
אם אתה לא בגוגל אתה לא קיים
לא משנה אם אתה עוסק שמוכר באון-ליין, רשת חנויות פיזיות, או סוכנות ביטוח, אם אתה לא בגוגל אתה לא קיים.
כאשר 51% מכלל התנועה ברשת מגיעה ממנועי חיפוש, תהיה בטוח שאם אתה לא בעמוד הראשון בגוגל, המתחרים שלך כן. יתרה מכך, לפעמים גם להיות בעמוד הראשון זה לא מספיק, מחקרים מראים כי 30% מסך ההקלקות הולכות לתוצאת החיפוש הראשונה, אם חשוב לך שהעסק שלך יהיה בפסגה, גוגל ממומן חייב להיות חלק בתוך המערכה השיווקית הכוללת של העסק.
מנוע החיפוש של גוגל מוביל את העולם
כ 90% מסך החיפושים בעולם הדיגיטל מתבצעים דרך מנוע החיפוש של גוגל, אחריו ברשימה נמצאים יוטיוב (בבעלות של גוגל) ו YAHOO.
אלגורתים החיפוש של גוגל נמצא בהתפתחות מתמדת במשך השנים ומשתדרג באופן תמידי. היום, יותר מאי פעם, יש לאלגוריתם יכולת להביא לגולש את מה שהוא מחפש בדיוק מירבי ושאינו משתווה לשום מנוע חיפוש אחר ברשת.
לא סתם 90% מסך החיפושים ברשת מתקיימים במנוע החיפוש של גוגל. העובדה שאלגוריתם החיפוש של גוגל מדויק ומאפשר מצד אחד ללקוח למצוא את מה שמחפש ומצד שני למפרסמים לקלוע בול לקהל שלהם, מביא לכך שמירב החיפושים ברשת מתבצעים בגוגל.
מאפיינים קריטיים להתקדמות בגוגל אורגני
ישנם מספר מאפיינים חשובים לצורך התקדמות בדירוג תוצאות החיפוש במנוע של גוגל.
האלגוריתם של גוגל מפותח מאוד ומדמה התנהגות של גולשים אמיתיים, בגוגל הציבו מספר חוקים שהאתר צריך ליישם בכדי להתקדם בדירוג תוצאות החיפוש ואתרים שלא מיישמים חוקים אלו פשוט לא מתקדמים.
כמו כן ישנם למעלה מ 200 פרמטרים אותם בוחן האלגוריתם של גוגל ובהתאמה מדרג את האתר שלכם בתוצאות החיפוש, להלן דוגמאות ל 8 המרכיבים החשובים ביותר לגוגל
תוכן איכותי
הררכית עמודים באתר
קישורים חיצוניים
מהירות טעינת אתר
התאמה לנייד
אחוזי הקלקה
התנהגות הגולשים
H1 H2 H3 תגיות
הגישה שלנו לקידום אורגני בגוגל
תחום הקידום אורגני הינו התחום הקשה ביותר בענף השיווק הדיגיטלי. בכדי להצליח לקדם אתר בביטויים תחרותיים צריך לעבוד קשה, ובזה אנחנו מעולים. אין תוצאות ללא עבודה קשה, התמדה, והסקת מסקנות לצורך שיפור תמידי.
אסטרטגית פרסום המבוססת על משפך מכירה חכם תהיה אפקטיבית ותניב תשואות ורווחים על ההשקעה.
הבנת העסק
מחקר מתחרים
מחקר מילים ותקציב
בנית אסטרטגיה
מעקב ואופטימיזציה
מבין לקוחותינו
המתכון שלנו לקידום אורגני
קידום אתרים (ואיך להפיק ממנו את המירב) יכול להיות עסק מבלבל, אך כשאתה שוכר את שירותי הקידום האורגני שלנו תהיה בטוח שנעשה סדר בבילבול.
אנחנו מצמידים לך מנהל פרויקט יעודי שיעבוד איתך באופן הדוק וילווה אותך בתהליך הארוך של קידום האתר, מעקב אחר מטרות, השגת יעדים, וכמובן החזר השקעה ותשואה טוב על ההשקעה בקידום האורגני.
עבודה משותפת היא מרכיב חשוב בתהליך בנית אסטרטגית קידום אורגני. על הלקוח להיות חלק פעיל בתהליך גיבוש האסטרטגיה. חלק מהתהליך ביחד עם הלקוח הוא בחירת מילות מפתח ממוקדות מטרה , גיבוש תכנית לכתיבת מאמרים, תכנון בנית קישורים מאתרים רלוונטין, ועוד.
אנחנו לא “מעמיסים” על הלקוח, את העובדה כמובן שאנחנו מבצעים והלקוח הוא חלק מתהליך המחשבה והצבת יעדים ומטרות לאסטרטגיה השיווקית.
קידום אורגני דורש השקעה מתמדת בביצוע פעולות. בכל זמן יש משימות שצריך לבצע על מנת להמשיך להתקדם במנוע החיפוש, כדוגמת בנית קישורים חדשים, העלאת תכנים איכותיים, שיפור ביצועי האתר, הכנסת מילות מפתח חדשות לתוך המאגר, ועוד.
אנחנו אהובים לעבוד קשה בשביל להביא תוצאות, ותוצאות מגיעות עם התמדה.
ניתוח נתונים הוא אחד המרכיבים החשובים בתהליך הקידום האורגני. להבין כיצד הפעולות שאנחנו מבצעים בשוטף משפיעות על תוצאות הקידום והתהליך באופן כללי. כחלק מהעבודה השוטפת שלנו אנחנו עוקבים אחר מיקום דירוג האתר במילות המפתח השונות, התנהגות הגולשים באתר ובדפי הנחיתה המיועדים למילות המפתח, ואיך האלגוריתם של גוגל “חושב” על העבודה שלנו.
הצבת מטרות ועמידה ביעדים הינו הדבר החשוב ביותר בבנית אסטרטגית קידום אורגני. המטרה שלנו היא תמיד לעמוד ביעדים שאנחנו מציבים לעצמנו, והרף שלנו גבוה ! אנחנו לא מתפשרים על פחות ממצוין, והלקוחות שלנו זוכים לקבל מצוינות, לא פחות מזה.