אודות הלקוח

ישראלבודי הינה החברה המובילה בארץ לממכר תוספי תזונה.
לחברה 10 חנויות בפריסה ארצית, מחלקת יעוץ והכוונה לספורט ותזונה נכונה, ואתר אינטרנט המוביל את התחום בישראל. 

אודות הלקוח

ישראלבודי הינה החברה המובילה בארץ לממכר תוספי תזונה.
לחברה 10 חנויות בפריסה ארצית, מחלקת יעוץ והכוונה לספורט ותזונה נכונה, ואתר אינטרנט המוביל את התחום בישראל. 

לפני התהליך

הצבת המטרות

קיבלנו את החברה עם פעילות דיגיטלית ענפה והתחלנו לחקור ולבדוק את הפוטנציאל הקיים, היכן ניתן יהיה לחסוך, ואיפה אפשר יהיה לשפר את הביצועים. החלטנו להציב מטרות ממוקדות בגוגל אדס ופייסבוק, המטרות היו לשפר באופן משמעותי את אחוזי ההקלה, עלות לקליק, עלויות המרה, ניקוד מילות מפתח, ועוד

אסטרטגית הפרסום

אסטרטגית הפרסום בה נקטנו הייתה שילוב של פלטפורמות מרכזיות (גוגל ופייסבוק), ביצוע קמפיינים רימרקט דינמיים באמצעות מייל וסמס, וניתוח יסודי של ביצועי הקמפיינים על פי הקהלים השונים. לכל אורך התהליך ביצענו ועדיין מבצעים אופטימיזציה לקהלים, קריאייטיב, ומילות מפתח.

אתגרים

ענף תוספי התזונה רווי בתחרות רבה, מתחרים מהארץ ומחו”ל משקיעים הרבה כסף בפרסום בדיגיטל. האתר היה לשפר את ביצועי הפעילות הדיגיטלית הקיימת בצורה שתניב חיסכון אמיתי בעלויות ותשפר את אחוזי ההמרה וע”י כך תגדיל את רווחיות הפעילות הדיגיטלית של החברה.

אחרי התהליך

- 90%

לאחר התהליך עלות לקליק ירדה ל 0.5 ש"ח, דבר המייצר חיסכון של 90%

+ 150%

העמדנו את אחוז ההקלקה על 25%, מה שמייצג עליה של למעלה מ 150%

- 90%

עלות להמרה ירדה ל 30 ש"ח, ירידה של 90% בעלות להמרה

+ 30%

כמות החשיפות לתקציב נתון עלתה ל 400,000, עליה של 30%

- 30%

עלות של 15ש"ח ל 1,000 חשיפות

+ 2000%

למעלה מ 20 מילות מפתח בניקוד 10