אודות הלקוח

ירימי רייסינג הינה החברה המובילה בארץ בממכר אביזרים לאופנועי שטח, עם סוכנות למכירת אופנועים ומחלקת ייבוא הגדולה בארץ לאביזרים לאופנועי שטח.

אודות הלקוח

חברת ירימי רייסינג הינה החברה המובילה בישראל למכירת אופנועי שטח וציוד לאופנועי שטח.
החברה גם יבואנית בלעדית של מגוון מותגים מובילים בעולם.

לפני התהליך

הצבת המטרות

חברת ירימי רייסינג פעלה בפלטפורמת פייסבוק בלבד, עם מגוון מצומצם של קמפיינים ואסטרטגית פרסום שלא שילבה כלים נוספים, ועם עלויות לקליק והמרה גבוהות ביותר.
המטרה הייתה לעלות את חברת ירימי רייסינג על המפה הדיגיטלית בכל הרבדים, ולהביא את הפעילות הדיגיטלית לרווחיות.

אסטרטגית הפרסום

אסטרטגית הפרסום כוללת קידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל, ופרסום ברשתות חברתיות.
את אסטרטגית הפרסום שיכללנו במשך הזמן עם אופטימיזציה מצוינת ושינוע תקציבים לפלטפורמות המוצלחות ביותר.

אתגרים

קיבלנו את החברה ללא פעילות דיגיטלית. היה עלינו לבנות אתר מסחר לעסק עם למעלה מ 2,000 מוצרים שונים, וכמו כן לבנות אסטרטגית שיווק דיגיטלית 360 הכללה קידום אורגני, גוגל ממומן, ופרסום ברשתות חברתיות.

אחרי התהליך

- 50%

לאחר התהליך עלות לקליק ירדה ל 3.5 ש"ח, דבר המייצר חיסכון של 50%

+ 100%

העמדנו את אחוז ההקלקה על 20%, מה שמייצג עליה של למעלה מ 100%

- 50%

עלות להמרה ירדה ל 120 ש"ח, ירידה של 50% בעלות להמרה

+ 30%

כמות החשיפות לתקציב נתון עלתה ל 52,000 חשיפות

- 100%

עלות של 10 ש"ח ל 1,000 חשיפות

+ 1000%

למעלה מ 10 מילות מפתח בניקוד 10